Aquest dissabte es va celebrar a lo Carreró de Montgai el Mercat de les Puces, una fira de vell amb la que qualsevol ciutadà pot vendre objectes que no vulgui per a que tinguin una nova vida.
Aquest dissabte es va celebrar a lo Carreró de Montgai el Mercat de les Puces, una fira de vell amb la que qualsevol ciutadà pot vendre objectes que no vulgui per a que tinguin una nova vida.
Prop de 15 mil persones han visitat aquest cap de setmana s'ha celebrat la 575a edició de Fira de Sant Bartomeu d'Artesa de Segre.
Aquest dimarts se celebrarà a Balaguer la primera de les tres sessions informatives organitzades pel Consorci Grup d'Acció Local Noguera Segrià Nord, on s'explicaran les subvencions Leader
Castell del Remei iniciarà la verema. La recollida del Sauvignon Blanc dóna el tret de sortida a una gran campanya, tant per qualitat com per quantitat.
Térmens ''destapa'' el molí medieval amb l'inici dels treballs d'eliminació de la vegetació
Montgai es converteix en el poble de les paraules L'artista urbà Swen Schmitz està illustrant murs i façanes amb els mots triats pels propis veïns i veïnes per definir el seu poble
Unió de Pagesos reclama un canvi ''urgent'' en la gestió de la fauna salvatge i crida a mobilitzar-se el 31 d'agost a Vielha
Guerau Masagué del CE Lleida i l'entrenador Josep Oms, participen a l'Europeu d'escacs de Letònia
Prop de 100 atletes han participat aquest passat dissabte en la 13a XIII Triatló de Muntanya Balaguer
El primer equip del club futbol Balaguer va aconseguir la victòria conta l'Artesa de Segre en el Trofeu de la Fira del Meló d'Artesa.