El curs escolar començarà aquest dimecres 12 de setembre, per als alumnes dels cicles d'ensenyament infantil, primària i de d'educació secundària obligatòria. A Lleida seran enguany 68.616 alumnes.
El curs escolar començarà aquest dimecres 12 de setembre, per als alumnes dels cicles d'ensenyament infantil, primària i de d'educació secundària obligatòria. A Lleida seran enguany 68.616 alumnes.
El Girona CF, guanyador del VI Torneig de Futbol Formatiu Aleví Copa Cooperativa d'Artesa de Segre celebrat aquest cap de setmana
El Club futbol Balaguer torna a signar un empat a 1 gol en la segona jornada de primera catalana. Aquest diumenge a rebut al municipal al Rapitenca.
Jordi Romero, del CN Castellet es fa amb la Pantatho 7.0 i Jordi Corominas del CN Farners amb la 3.200 metres, en la 9a Travessia al pantà de St. Llorenç.
Finalitza la 6a Fira del pernil a Balaguer amb un 'Bon Regust'.
Aquest dissabte va finalitza el 7é Cicle de Música al carrer d'Avall que s'ha fet tots els dissabtes d'estiu. Aquets concerts tenen la intenció de donar a conèixer musics novells, tot gaudien de la fresca del centre històric.
Aquest cap de setmana té lloc la 6ª Fira del Pernil a Balaguer amb una dotzena d'expositors
Núria Graham actuarà aquest dissabte al Parc Astronòmic Montsec dins del Cicle de Música sota les estrelles
El Servei Català de Trànsit demana màxima precaució al volant en el pont de la Diada. Recordem que les distraccions, la velocitat, l'alcohol i les drogues, són les principals causes d'accidents .
Denunciats dos pescadors sense llicencia a l'Embassament de Canelles al terme d'Os de Balaguer