Els comerciants dels carrers d'Avall i Major de Balaguer han posat en marxa aquest matí el tradicional Mercat dels dimecres.
Els comerciants dels carrers d'Avall i Major de Balaguer han posat en marxa aquest matí el tradicional Mercat dels dimecres.
El jurat del projecte Viles Florides ha visitat aquest dimecres la ciutat de Balaguer. Ho ha fet per valorar el patrimoni vegetal i paisatgístic, la gestió mediambiental d'aquest i l'estratègia de promoció de la ciutat en relació als espais verds.
El Parc Astronòmic del Montsec celebrarà els seus deu anys d'activitat en una doble jornada. Dijous 28 s'inaugurarà la nova exposició d'Astronomia i de la Sala Starlight. I divendres 29 al Consell Jornada de Ciència i Astroturisme .
El Departament d'Agricultura millora el seu apartat web d'estadístiques i preus agroalimentaris. En aquest espai es pot trobar tota la informació relacionada amb estadístiques agrícoles, ramaderes... així com els preus dels productes agraris.
El Club Futbol Balaguer renova 9 jugadors i presenta dues incorporacions; el defensa Rubén Egea i el porter Marc Aceituno.
El Club Bàsquet Balaguer confia en entrenadors de la casa, Joan Mateu i Francesc Almira, per dirigir els equips sèniors la propera temporada
Els Plans de Foment Territorial del Turisme, es doten amb 4,6 milions per a subvencions a ens locals per a Plans de Foment del Turisme amb ingressos de l'Impost sobre les estades en establiments turístics.
Esquerra Republicana de Catalunya demana que s'inclogui la construcció de la pista d'atletisme de Balaguer als Pressupostos Generals de l'Estat.
L'ajuntament de Balaguer forma en primers auxilis i utilització de desfibril-ladors a tots els treballadors, monitors i educadors, que durant l'any treballen amb nens.
El Consell Comarcal de la Noguera en motiu de la commemoració del Dia per l'alliberament LGBTI projecta avui el documental EnFemme, a les 8 del vespre, a la Sala d'actes del Consell Comarcal.