El president de la Generalitat, Quim Torra, viatja a Berlín per reunir-se amb el líder de JxCat a la capital alemanya l'endemà de ser investit pel Parlament.
El president de la Generalitat, Quim Torra, viatja a Berlín per reunir-se amb el líder de JxCat a la capital alemanya l'endemà de ser investit pel Parlament.
L'associació Dolça Revolució demana a la ministra de sanitat que inclogui la medicina tradicional a la sanitat pública.
El Club Bàsquet Balaguer organitza la 'Segona Gran Festa' i sopar de final de temporada el proper 2 de juny. Ahir van començar les jornades de portes obertes amb activitats per promocionar el club.
Els sèniors del Club Bàsquet Balaguer van perdre en els seus respectius partits aquest passat cap de setmana.
13a trobada de la gent gran de la noguera el 9 de juny a Vallfogona de Balaguer
Térmens convoca demà una nova reunió per tal d'identificar llocs, anys i actes en fotografies antigues de la població. El recull servirà per confeccionar un llibre d'imatges que expliqui la història de la vila.
Responsables del departament d'Agricultura han visitat aquest matí algunes de les finques i s'han reunit amb els alcaldes de les poblacions afectades per la pedregada de dissabte. Els danys superen les 10mil hectàrees.
L'Ajuntament de Balaguer renova el conveni amb el Centre Excursionista de Balaguer per millorar l'equipament de boulder i rocòdrom que es troba al pavelló del molí de l'esquerrà.
El Museu de la Noguera presentarà el 25 de maig el documental: 'Conviure amb la por. Memòria dels nens del cap de pont de Balaguer (1938)' en motiu de la Commemoració dels 80 anys del Cap de Pont de Balaguer.
Una recreació històrica i un acte d'homenatge commemoraran el dissabte 26 de maig els 80 anys del Cap de Pont de Balaguer a l'Espai de memòria del Merengue a Camarasa.