Avui, últim dia del taller de sardanes, a dos quarts de nou del vespre, a la Plaça Comtes d'Urgell.
Avui, últim dia del taller de sardanes, a dos quarts de nou del vespre, a la Plaça Comtes d'Urgell.
El Club Futbol Balaguer continua configurant la seva plantilla per a la temporada amb la incorporació del defensa Eric Trota, procedent del Binèfar.
Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya ha tret a licitació, per 1,8 milions, les tasques d'inspecció del estat de la línea de la Pobla de Segur.
La Noguera es la segona comarca lleidatana que menys recicla, segons l'estadística anual de l'Agència de residus de Catalunya.
El Departament d'Agricultura i el sector fructícola acorden sollicitar la declaració de pertorbació de mercat a la Unió Europea. També es demanarà una ampliació de retirada d'un mínim de 20 milions de kg.
L'Institut d'Artesa de Segre ha estat classificat com uns dels finalistes al Premi d'Acció Magistral per a la prevenció i la reinserció de la drogoaddicció.
Finalitza el programa Treball i Formació del Consell Comarcal per a l' inserció laboral. Un total de 28 persones han combinat durant sis mesos formació i treballs de caràcter públic i d'interès social.
El passat divendres dia 28 de juliol van acabar les estades d'Art Estiu. Al llarg de tot un mes han participat en aquestes estades 136 nens.
Durant el passats mesos de juny i juliol un total de 25 nens i nenes de primària, han participat a l'activitat del programa Infants i Joves anomenada ,Estiu a Càritas, al centre Sant Domènec de Balaguer.
Continua avui el cicle de monòlegs a la fresca amb còmic gadità Miki Dkai amb el seu espectacle Pecadores.