La Generalitat paga a l'ajuntament de Balaguer 2,8 milions d'euros del Pla de Barris. El consistori els destinarà a amortitzar deute.
La Generalitat paga a l'ajuntament de Balaguer 2,8 milions d'euros del Pla de Barris. El consistori els destinarà a amortitzar deute.
El jovent de la Noguera podrà banyar-se aquest estiu en 16 piscines municipals diferents amb el carnet interpiscines.
Finalitza el Programa Treball i Formació gestionat pel Consell Comarcal de la Noguera destinat a persones aturades beneficiàries de la renda mínima d'inserció.
El torneig de futbol sala Àger-Balaguer-Os arriba al seu equador am els favorts prenent posicions.
Aquest diumenge comença el cinquè Juliol de Música i Poesia. El concert inaugural es farà a l'església de Sant Domènec a les 20h.
Continua aquest estiu l'activitat 'L'or del Segre. A la recerca del somni de Mariam', una iniciativa que pretén apropar als visitants la ciutat de Balaguer i la història de la recerca aurífera al riu Segre.
La Biblioteca Margarida de Montferrat de Balaguer s'adhereix al programa Biblioestiu, una campanya estiuenca de foment de la lectura entre els més joves. La proposta s'adreça a dues franges d'edats diferents: dels 5 als 9 anys i dels 10 als 16 anys.
Camarasa ja compta amb vigilant al riu Segre. L'ajuntament l'ha contractat per als caps de setmana de juliol i tot el mes d'agost.
L'Oficina de Turisme de Balaguer inicia de nou les visites guiades gratuïtes d'estiu. La primera d'elles tindrà lloc aquest dissabte a la tarda a diferència dels anys anteriors, que es feien divendres al matí.
Més d'una cinquantena de persones participen des d'avui i fins divendres en la 21a Càtedra d'Estudis Medievals del Comtat d'Urgell que es fa Balaguer. El curs d'enguany tracta el tema dels animals a l'Edat Mitjana.