El C.F. Balaguer deixa escapar dos punts a l'empatar a un gol davant del Suburenc, un equip de la zona baixa de la classificació.
Informatius
Un restaurador i un argenter refaran el fil de plata que separava el peu original de la rèplica de la imatge del Sant Crist de Balaguer i que ha estat robat recentment.
La biblioteca d'Albesa celebra 50 anys amb un nodrit programa d'activitats per tot l'any, la remodelació de l'espai i nou nom.
Presenten el programa 'Astronomia i Empresa en el Montsec' en el 29 Congrés Nacional d'empreses Organitzadores Professionals de Congressos.
El Consell Nacional de Caça posa sobre la taula les mesures que s'aplicaran en la nova temporada.
La Mancomunitat de la Noguera Baixa presenta a la Subdelegada del Govern a Lleida el projecte de la primera fase del Camí Natural que s'iniciaria a Torrelameu fins al pont de la carretera d'Albesa a La Portella.
Artesa de Segre aprova la nova urbanització de la Roca del Cudós, que preveu la construcció d'una trentena de cases.
Àger busca més finançament per restaurar l'ermita de la Pertusa, a Corçà. L'ajuntament compta amb una subvenció de 30.000 euros però en fan falta 28.000 més.
L'Associació d'Iniciatives Rurals defensa el programa Leader amb una moció 'Per un desenvolupament rural sostenible, integral i integrador'.
Diferents esdeveniments esportius ompliran d'atletes i palistes la ciutat de Balaguer aquest cap de setmana.