L'Ajuntament de Balaguer, sota la supervisió del cos d'Agents Rurals, neteja la massa forestal ubicada a la partida Partialles, al barri del Secà.
Els ùltims informatius i notícies sobre la nostra organització i activitats.
L'Ajuntament de Balaguer, sota la supervisió del cos d'Agents Rurals, neteja la massa forestal ubicada a la partida Partialles, al barri del Secà.
L'equip de govern de CiU a l'ajuntament de Balaguer aprova el pressupost del 2014 amb el suport d'ERC i els vots en contra de la resta de grups de l'oposició, PSC, PP i IC-V.
L'Ajuntament d'Artesa de Segre treballa per regular el mercat. L'objectiu és assegurar-se que totes les parades disposen dels permisos necessaris per vendre cada tipus de producte.
7 nedadors del CEN Balaguer al Campionat de Catalunya de natació aleví d'estiu. Entre els 7 nedaran 24 proves individuals i 3 relleus.
Més de trenta infants participen aquests dies en el programa Temps Afegit de l'Ajuntament de Balaguer.
El Casal Lapallavacara acull demà la xerrada: Què és la tartamudesa i el suïcidi social?. L'acte pretén informar i sensibilitzar la societat sobre les persones que tartamudegen.
El Museu de la Noguera inaugura demà l'exposició 'CAVALLS I PODER AL MÓN IBÈRIC'. D'altra banda a les 22h. es farà una VISITA GUIADA NOCTURNA A LES MURALLES de Balaguer.
L'alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé, ha estat ratificat com a alcaldable de CiU per a les pròximes eleccions municipals.
Es posa en marxa a Balaguer el Pla d'actuació per prevenir els efectes de l'onada de calor sobre la salut.
El ple de l'Ajuntament de Balaguer debat demà els pressupostos d'enguany, que ascendeixen a 19.468.000 euros i la modificació de les taxes de les llars d'infants i de l'Escola Municipal de Música.