L'Associació de Gàmbia de Balaguer i Comarca preveu que reunir més de 700 persones en la Celebració del Dia Nacional de Gàmbia el proper dissabte a la capital de la Noguera.
L'Associació de Gàmbia de Balaguer i Comarca preveu que reunir més de 700 persones en la Celebració del Dia Nacional de Gàmbia el proper dissabte a la capital de la Noguera.
El proper dia 4 de novembre comença una nova edició del projecte 'Arranca: emprenedoria juvenil', un cicle de jornades adreçat a joves i empresaris/àries de la Noguera per fomentar la capacitat emprenedora dels participants i potenciar les seves iniciativ
Les AMPA de Lleida reclamen la construcció urgent dels instituts i instituts-escola compromesos pel Departament d'Ensenyament.
Balaguer presenta als agents turístics locals la nova proposta de turisme cultural 'L'or del Segre. A la recerca del somni de Mariam', una iniciativa que pretén apropar als visitants la ciutat de Balaguer i la història de la recerca aurífera al riu Segre.
El Balaguer Villart Logístic guanya al Suris Calella, un dels rivals directes a ocupar la zona alta de la classificació, per 3-4.
El Balaguer cedeix un empat tot i que manté el liderat. Ahir els balaguerins van empatar a 0 davant del Vila-seca.
Balaguer acollirà properament un curs d'Ajudant de suport sanitari. Està adreçat a joves en situació d'atur de 18 a 35 anys. El curs començarà el 2 de novembre i finalitzarà a mitjans de gener.
Unes 5.000 persones han visitat a Balaguer la VIII Fira d'Alimentació i Salut, que durant tot el cap de setmana ha acollit una gran quantitat de conferències, activitats i un mercat de la terra amb més de 80 parades.
L'alcalde de Balaguer visita amb les sis famílies afectades, les cases del barri del Firal, que es van haver d'enderrocar el 2009 a causa d'una rebentada d'aigua. Els nous habitatges podran ser ocupats els propers mesos.
Tàrrega acull la XIX Trobada Provincial del Voluntariat de la Creu Roja.