Sant Llorenç de Montgai celebra aquest diumenge la Noguera Bike Race. També aquest diumenge té lloc la 2a edició de la Trail Vall d'Àger.
Informatius
Els ùltims informatius i notícies sobre la nostra organització i activitats.
L'alcalde d'Artesa de Segre es rebaixa el sou per complir la nova normativa estatal La mesura s'ha començat a aplicar al març i s'ha pres d'acord amb els límits que marca la Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l'Administració Local.
L'Espai Transmissor de Seró es presenta als allotjaments rurals. La difusió es farà a partir de tres jornades repartides des d'ara i fins a l'estiu coincidint amb dates prèvies a ponts i períodes de vacances.
Cent vint joves mostren les seves dots artístiques a Balaguer. La ciutat acull avui i demà la 29a Trobada de Teatre de Secundària.
L'Ajuntament de Montgai organitza una nova edició dels tallers d'elaboració de sabó artesà. Els participants aprendran diverses tècniques d'elaboració i començaran el proper dissabte dia 5 d'abril.
L'Arxiu del Monestir de Bellpuig de les Avellanes ha restaurat el document més antic del seu fons documental. Es tracta d'un pergamí del 1420, l'únic de l'època dels monjos que es preserva a l'arxiu.
L'Oficina Jove de la Noguera organitza la segona edició de la Fira d'Orientació Universitària de la Noguera. Tindrà lloc l'11 d'abril.
El Museu de la Noguera acull divendres la presentació del llibre 'El Compromís de Casp: Negociació o Imposició?'. L'acte començarà a les 20h.
Les escoles Vedruna, la Noguera i Gaspar de Portolà es classifiquen per a les semifinals del X Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta. Els quarts de final es van disputar ahir a Balaguer.
Balaguer acull demà i divendres la 29a Trobada de Teatre de Secundària en què hi participen 120 alumnes i 16 professors de secundària de tot Catalunya.