El C.F. Balaguer i l'EFAC Almacelles disputaran el proper dimecres la final de la segona edició de la Copa Lleida. El Balaguer va derrotar ahir l'Alpicat i l'Almacelles el Borges.
Informatius
Agricultura reprèn l'obra del Canal Segarra Garrigues. Abans que acabi aquest mes començaran els treballs a Guissona, Verdú, Preixana i Aspa.
Afrucat presenta al departament d'Agricultura la sollicitud de la circumscripció econòmica Catalunya. La seva obtenció permetria a l'associació empresarial fructícola demanar extensions de norma.
FGC ha instal·lat un desfibril·lador a l'estació de Balaguer. Es tracta de la primera estació de la línia Lleida-la Pobla que compta amb aquest tipus d'aparell per atendre aturades cardíaques.
Balaguer celebra demà un ple extraordinari per aprovar definitivament la modificació de diferents ordenances fiscals després que CiU hagi presentat allegacions a l'aprovació provisional. L'equip de govern rebutjarà totes aquestes al·legacions.
La tempesta de pluja, vent i pedra d'ahir al vespre causa importants destrosses en finques agrícoles i immobles del Pla d'Urgell i la Noguera.
Detenen a Balaguer un veí de Madrid com a presumpte autor d'un delicte de contraban de tabac.
Fernando Garcia és el protagonista de la sessió de monòlegs d'avui a la plaça del Teatre de Balaguer.
El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, rebrà una delegació del Club Tennis Taula Balaguer, una trobada en què l'entitat, com a culminació d'una temporada històrica, oferirà el títol de lliga de la Superdivisió Femenina al poble de Catalunya.
El CF Balaguer passa a les semifinals de la Copa Lleida al superar ahir el Mollerussa (0-2) en un partit que l'àrbitre va haver de donar per finalitzat al minut 85 ja que se'n va anar parcialment la llum del Municipal de Mollerussa.