El Museu de la Noguera acull a les vuit d'aquest vespre la presentació del llibre 'El Compromís de Casp: Negociació o Imposició?'.
El Museu de la Noguera acull a les vuit d'aquest vespre la presentació del llibre 'El Compromís de Casp: Negociació o Imposició?'.
El Teatre Municipal de Balaguer acollirà la setmana que ve la final de la V Gimcana Lingüística de la Noguera. L'activitat s'emmarca en el XVIII Pla Comarcal de Dinàmica Educativa.
Avui finalitza a Balaguer la 29a Trobada de Teatre de Secundària en què participen des d'ahir 120 joves d'instituts d'arreu de Catalunya.
Més d'un centenar d'alumnes de 5è i 6è de primària i de 1r i 2n d'ESO van participar ahir a Lapallavacara en el certamen literari de Sant Jordi, un concurs de redacció en el qual hi participen els 3 millors alumnes de cada curs.
L'Ajuntament de Balaguer està remodelant el carrer Cuartel, ubicat en ple centre històric de la ciutat. També es porten a terme millores a la zona d'Inpacsa.
El Museu de la Noguera ha iniciat les entrevistes del projecte de recuperació històrica de la Guerra Civil al Cap de Pont de Balaguer, batejat com 'Els nens de la guerra'.
Sant Llorenç de Montgai celebra aquest diumenge la Noguera Bike Race. També aquest diumenge té lloc la 2a edició de la Trail Vall d'Àger.
L'alcalde d'Artesa de Segre es rebaixa el sou per complir la nova normativa estatal La mesura s'ha començat a aplicar al març i s'ha pres d'acord amb els límits que marca la Llei de Racionalització i Sostenibilitat de l'Administració Local.
L'Espai Transmissor de Seró es presenta als allotjaments rurals. La difusió es farà a partir de tres jornades repartides des d'ara i fins a l'estiu coincidint amb dates prèvies a ponts i períodes de vacances.
Cent vint joves mostren les seves dots artístiques a Balaguer. La ciutat acull avui i demà la 29a Trobada de Teatre de Secundària.