El CEI de Balaguer acull avui una jornada sobre Equips Eficients Coaching Team. La jornada va adreçada a tots els empresaris, directius, autònoms i altres persones amb responsabilitats en l'àmbit de la prevenció de tots els gremis.
Informatius
Aquest diumenge es presenta la fitxa 'El modernisme funerari al cementiri de Balaguer'. La presentació tindrà lloc en el marc d'una visita guiada al cementiri vell de Balaguer, a càrrec de tècniques del Museu de la Noguera.
Círculo de Borneo presenta el seu últim disc 'El incansable finalista' el dia 5 de desembre al Teatre Municipal de Balaguer.
El consell comarcal de la Noguera ha acollit avui una jornada tècnica sobre 'La fiscalitat del creixement empresarial: inversió, llocs de treball i ajuts LEADER'.
D'aquí a menys de dos mesos es podrien instal·lar al CEI de Balaguer els primers emprenedors, segons ha anunciat avui l'alcalde de Balaguer, Jordi Ignasi Vidal. La majoria de les persones interessades en instal·lar-s'hi són la ciutat.
L'ajuntament de Balaguer i el consell comarcal de la Noguera celebren avui, amb la col.laboració de l'Institut Català de les Dones l'acte institucional de commemoració del Dia Internacional per a l'eliminació de la Violència envers les dones.
L'equip sènior del C.B. Balaguer va guanyar el passat cap de setmana al Ramon Llull per 69 a 63.
JARC-COAG alerta de la pèrdua d'un 20% més de la collita d'olives a Catalunya pel temporal de vent del cap de setmana.
El Ple de l'Ajuntament de Balaguer preveu aprovar avui una moció de suport a la resolució, d'inici del procés de creació de l'Estat Català independent. En el ple també es llegirà un manifest en solidaritat amb les víctimes dels atemptats terroristes.
El Servei Educatiu de la Noguera acull aquest dijous una conferència sobre la dislèxia. L'objectiu és entendre la problemàtica que ocasiona la dislèxia en els nostres alumnes i dotar d'algunes pautes i estratègies per poder-los atendre i entendre millor a