Balaguer se suma a la convocatòria feta per l'ANC i Òmnium Cultural de protesta contra la imputació de les autoritats que van fer possible el procés participatiu del 9N. A 2/4 de 8 del vespre hi haurà una concentració davant de l'ajuntament.
Balaguer se suma a la convocatòria feta per l'ANC i Òmnium Cultural de protesta contra la imputació de les autoritats que van fer possible el procés participatiu del 9N. A 2/4 de 8 del vespre hi haurà una concentració davant de l'ajuntament.
La Biblioteca Margarida de Montferrat acollirà del 5 de novembre al 10 de desembre un cicle de sessions formatives per a famílies amb infants de 0 a 3 anys.
Balaguer lliura el XXVI Premi Jaume d'Urgell al professor mallorquí Jaume Sastre i Font i a la Unió de Federacions Esportives de Catalunya.
El C.F. Balaguer recupera el lideratge després de guanyar al Catllar per 1 a 0.
El Balaguer Villart Logístic fa tota una exhibició de força i de qualitat tècnica en el tennis taula internacional en vèncer consecutivament tots els partits disputats el passat cap de setmana a Istanbul.
500 corredors participaran diumenge en una nova edició de l'Ermitanyos, una prova ciclista de caràcter no competitiu.
L'ajuntament de Cubells, en col·laboració amb La Caixa i el Bisbat d'Urgell, reforma l'església de Sant Pere. S'hi ha invertit un total de 75.000 euros.
Acte i concert inaugural de l'orgue del Monestir de les Avellanes. Acte de presentació pública del nou instrument. Diumenge a les 12h.
Balaguer entrega el proper dilluns els Premis Jaume d'Urgell al professor mallorquí Jaume Sastre i a la Unió de Federacions Esportives de Catalunya. L'acte es farà a l'església de Sant Domènec a les 19h.
Balaguer celebra aquest diumenge les Jornades Europees del Patrimoni amb una ruta històrico-literària pel Centre Històric i un vermut-jazz a cal Comabella.