Diverses entitats i persones de Balaguer es bolquen en la diada de l'11 de setembre omplint autocars pel tram tres de la 'V'.
Diverses entitats i persones de Balaguer es bolquen en la diada de l'11 de setembre omplint autocars pel tram tres de la 'V'.
El Centre Excursionista de Balaguer els seus 85 anys amb un seguit d'actes commemoratius.
La regidoria de Joventut ha preparat per aquest mes de setembre cursos de formació de temàtiques diverses.
El CTT Balaguer aconsegueix dos podis en l'Open Benjamí i Aleví de Salt (Girona), prova puntuable per al rànquing català.
El diumenge 14 de setembre es disputarà al poliesportiu municipal de Balaguer un partit de bàsquet amistós entre el Cai Zaragoza i el Ucam Murcia.
Artesa de Segre celebra dissabte el Torneig de Veterans Futbol en què s'homenatjarà el C.F. Balaguer, campió de la Copa Catalunya l'any 2001.
El Casal Pere III Ateneu de Balaguer farà entrega el proper diumenge del premi Moragues Basset a l'actriu Montserrat Carulla i el premi Manuel Gonzàlez Alba a l'associació SÚMATE.
El Club de Futbol Balaguer tanca la pretemporada amb una victòria davant del Sant Julià per 1-0. Els balaguerins comencen la lliga diumenge que ve davant del Viladecans.
Èric Merino i Esther Hernández, tots dos del CN Reus Ploms, es proclamen campions de Catalunya Absoluts de Mitja Distància a la Triatló Internacional de Balaguer 2014.
Uns 150 joves han participat aquest estiu al projecte Jova, una activitat que consisteix a oferir als joves de la comarca la possibilitat de realitzar una activitat de voluntariat que repercuteixi en el seu poble.