El Centre de Formació d'Adults de Balaguer ha començat les classes aquest dimecres, 19 de setembre, amb un total de 217 alumnes matriculats en els diferents cursos que s'hi imparteixen.
Informatius
Els Mossos d'Esquadra detenen un veí de Balaguer, en relació amb el robatori de loteria dut a terme ahir en un establiment de restauració de la ciutat. El detingut ha passat aquest matí a disposició judicial.
El proper divendres 21 de setembre, a les 20.00 h, tindrà lloc al Consell Comarcal de la Noguera l'acte de commemoració dels 6 anys del Pla de Desenvolupament Comunitari.
Imma Torné del CEN Balaguer tercera a la travessa de l'estany de Banyoles i bons resultats a la marnaton.
Més de mig centenar de mags participaran a la Fira de la Màgia de Montgai, que se celebrarà entre el 5 i el 7 d'octubre.
Porten a judici un veí de Balaguer per intentar apunyalar els seus pares amb un ganivet.
Comissen 31 plantes de marihuana que un particular cultivava en mig d'un camp d'oliveres a Castelló de Farfanya.
Agricultura convoca els ajuts per les pedregades de l'estiu i obre una línia de crèdit de fins a 3,5 milions d'euros per aportar liquiditat a explotacions i entitats agràries afectades per les tempestes.
El tren turístic que uneix Lleida amb La Pobla de Segur ha registrat aquesta temporada una ocupació del 90 per cent. Més de 5.000 viatgers han utilitzat el tren dels llacs.
Un equip de paleontòlegs de l'Institut Català de paleontologia excava al jaciment cretàcic de l'Espinau, a la comarca de La Noguera, on enguany s'hi han trobat 20 noves restes de dinosaure.