El doctor en ciències econòmiques i professor de sociologia, Salvador Cardús, tanca a Balaguer el cicle 'Catalunya 1714-2014' amb una conferència sobre el procés d'independència.
El doctor en ciències econòmiques i professor de sociologia, Salvador Cardús, tanca a Balaguer el cicle 'Catalunya 1714-2014' amb una conferència sobre el procés d'independència.
L'Ajuntament d'Artesa de Segre fa reparacions d'urgència als camins afectats pels aiguats. El consistori està a l'espera de reunir-se amb el conseller d'Agricultura però ha assumit les obres per fer-los transitables davant la imminent campanya de sega.
Agricultura fa efectiu el pagament de 1.275 sollicituds d'ajut de serveis d'assessorament vinculades al Contracte Global d'Explotació.
Artesa de Segre avança l'obertura de les piscines municipals. Demà hi ha una jornada de portes obertes i el recinte quedarà obert, tot i que la primera setmana serà només en horari de tarda perquè coincideix encara amb el curs escolar.
La música, l'humor i l'esport són els ingredients bàsics de l'extens programa que ha preparat l'Ajuntament de Balaguer per les nits de juliol i agost amb l'objectiu que els joves, i no tan, gaudeixin d'un bon temps d'oci sense haver de desplaçar-se a for
Balaguer aconsegueix el 75 % de firmes per impulsar el reg. Després de la reparcel·lació al canal hi ha prop de 800 hectàrees beneficiàries en el sector de Balaguer.
L'oficina de Correos de Balaguer se suma a la campanya 'La fam no fa vancances', que la fundació Banc dels Aliments porta a terme durant els mesos de juny i juliol. Els ciutadans que ho desitgin poden portar aliments a l'oficina del 16 al 21 de juny.
L'Associació Alcohòlics Anònims celebra aquest divendres a Balaguer una reunió oberta informativa sobre què és i què fa l'entitat amb motiu del 79 aniversari de la seva fundació.
Balaguer acull demà la II diada bastonera organitzada per la Colla bastonera del Casal Pere III.
Dos nedadores del CEN Balaguer aconsegueixen la cinquena i la sisena posició al Campionat de Catalunya de natació benjamí.