L'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, ha assegurat que l'empresa encarregada dels serveis d'escombraries ja ha introduït millores en el sistema de recollida arran de les queixes veïnals per la saturació de contenidors.
Informatius
Els ùltims informatius i notícies sobre la nostra organització i activitats.
Aquest diumenge se celebra a la capital de la Noguera un nou concurs de pesca, la Primera Copa Internacional Tirmenrmax Ciutat de Balaguer. Tindrà lloc als marges del riu Segre de les 8 del matí a la una del migdia i es preveu que hi participin un tota
El grup de bastoners del Casal Pere III - Ateneu de Balaguer comença a caminar en tant que colla bastonera, després que s'iniciessin els assajos durant el passat mes de març. Actuaran per primera vegada aquest diumenge al migdia a Penelles.
El Club Futbol Sala Balaguer reforça el seu equip de la Nacional B amb la incorporació de Mohammed Zahti Moha. El nou jugador del Cristec, de 28 anys i que actua en la posició d'ala, té una dilatada experiència a la Nacional.
El Club Tennis Balaguer inicia el Curs 2009 2010 de la seva Escola de Tennis. Les classes començaran el 7 de setembre.
El Club de Futbol Balaguer s'imposa al Lleida per 1 gol a 0 en un partit en què els homes entrenats per Lluís Elcacho van transmetre molt bones vibracions quan falta menys d'una setmana perquè comenci la Lliga.
El Club de Futbol Balaguer s'imposa al Cervera per 2 gols a 1 en un nou amistós de pretemporada.
El Club Futbol Sala Balaguer començà els entrenaments de pretemporada per tal de preparar la propera campanya 2009-2010, en què competirà per 11ª temporada consecutiva a la 1ª Divisió Nacional B.
El barri del Firal de Balaguer comença avui la celebració de la festa de la Mare de Déu d' Agost amb un parc infantil per als més petits, entre altres activitats.
Entre aquesta tarda i demà al matí es preveu reobrir al trànsit l'avinguda Pere III de Balaguer, un cop l'empresa executora de les obres, ACSA Sorigué, hagi acabat la pavimentació d'un dels carrils de la via.