Ponts acollirà els dies 6 i 7 d'octubre la setena edició de la Comarkalada, la Trobada Jove de la Noguera.
Informatius
Troben un obús de la Guerra Civil en un solar d'Artesa de Segre. La brigada municipal va trobar l'artefacte ahir a la tarda mentre feia tasques de neteja.
14 persones participen en un curs d'atenció a la gent gran i als infants impartit per l'Ajuntament de Balaguer a través del programa FRIDA.
Ricard Pasto i Eva Ledesma es proclamen campions de la Cursa de la Diada de Térmens.
Artesa de Segre celebra la cinquena edició del Cuniplec. L'afluència de colles i participants acusa la coincidència amb la convocatòria de la manifestació de Barcelona i cau respecte l'any passat.
La nedadora del CEN Balaguer, Anna Auberni, s'imposa en la prova femenina de la III Travessia al pantà de Sant Llorenç de Montgai.
El Club de futbol Balaguer perd al camp del Muntanyesa per 1 gol a 0 i se situa penúltim a la classificació.
Balaguer celebra aquest vespre l'acte institucional de la Diada. Ho fa al Castell Formós amb la participació de diverses entitats de la ciutat. A més, demà viatjaran a Barcelona 5 autocars per assistir a la marxa independentista.
Jaume Betriu, en MX1, s'imposa al motocròs OffRoad Parc La Clua puntuable per al Trofeu de motocròs del Moto Club Segre.
Montgai celebra la segona Trobada d'Acordions demà dia 11 de setembre, coincidint amb la Diada. Hi participaran una vintena d'acordionistes d'entre 15 i 70 anys.