El proper divendres se celebra a Balaguer el sopar d'estiu per la lluita contra el càncer.
Informatius
Sara Puigarnau del Club Esportiu Natació Balaguer aconsegueix la quarta posició al Campionat de Catalunya de Natació benjamí.
Comença a Balaguer una nova edició del Taller de les Arts, una activitat d'estiu organitzada per l'Impic i en la qual els participants aprenen i alhora gaudeixin d'activitats com el teatre, la música, la dansa i les arts plàstiques.
Selena Gomez - When the sun goes down
El Club de Futbol Balaguer dóna el tret de sortida al primer Campus Robert Martínez. Hi participen un total de 28 nens i nois d'entre 6 i 16 anys.
Sota l'eslògan Un Estiu Ben Fresc el CAP de Balaguer, la regidoria de Salut de l'Ajuntament i Ràdio Balaguer posen en marxa, un any més, la campanya de sensibilització per prevenir l'onada de calor.
Balaguer celebra avui la revetlla de Sant Joan. Ho fa amb un correfoc pels carrers del Centre Històric i l'encesa de la tradicional foguera i música al Parc de la Transsegre.
La balaguerina Anna Biscarri rep el reconeixement de la Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) com a finalista de la segona edició del Premi a la Millor Dirigent Esportiva de Catalunya.
El Club de Futbol Balaguer tanca la renovació del davanter Joan Figuerola, que complirà així la seva tercera temporada al club balaguerí.
El CEN Balaguer aconsegueix vuit medalles amb la selecció de Lleida al Memorial Felicia Cuen d'Andorra.