Balaguer s'adhereix a la XII Setmana sense fum que se celebra del 23 al 31 de maig de 2011. El lema d'enguany és No segueixis aquest tren! Desenganxa-te'n!.
Informatius
L'escola Àngel Guimerà de Balaguer celebra aquest dimecres la V Jornada de sensibilització educativa.
Es consolida la Marxa Cicloturista Montsec-Montsec celebrada aquest dissabte a Balaguer amb la participació de 540 persones.
L'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, i el director del Servei Educatiu de la Noguera, Joan Arjona, lliuren els premis del concurs de dibuix i d'auques organitzat en motiu de la celebració dels 800 anys de mercat a Balaguer.
El Teatre Municipal de Balaguer acull dissabte la representació de l'obra El Profe. Es tracta d'una activitat organitzada en motiu del 25è aniversari del Centre de Recursos Pedagògics i de l' Escola d'Estiu de la Noguera.
Més de 500 persones, el doble que l'any passat, participen en la Marxa Cicloturista del Montsec 2011, que té lloc demà dissabte.
L'Oficina Jove de la Noguera obrirà en horari nocturn per a facilitar l'estudi als joves de la comarca. A partir del dilluns 23 de maig i fins al dijous 9 de juny l'Oficina Jove obrirà de les 22.00 h a la 1.00 h de dilluns a dijous.
IC-V a Balaguer aposta per fer una ciutat més al servei de les persones, més humana, participativa i solidària. La formació d'esquerres i ecologista va celebrar ahir al vespre el seu acte central de campanya.
L'Ajuntament de Balaguer i l'Arxiu Comarcal de la Noguera reten un homenatge al traductor del pergamí que atorga el privilegi de la celebració del mercat a Balaguer, l' estudiant balaguerí de la UdL, Robert Cuellas.
Manel Betbesé i Marc Montserrat s'emporten els premis a la coca més bona i a la més original en el VIIIè Concurs de coques de recapte i samfaina celebrat diumenge a Balaguer.