L'ajuntament de Camarasa organitza el primer Seminari Arqueològic de Ponent a l'Espai Orígens del municipi. Tindrà lloc el 7 de juny i les places són limitades.

Per Ràdio Balaguer
1111 visites
D1B2E2E5818E9B2189277F4A5A12E8Acorigens

L'ajuntament de Camarasa organitza el primer Seminari Arqueològic de Ponent a l'Espai Orígens del municipi. 

El seminari tracta el tema dels romans i els íbers i de les novetats de l'arqueologia dels segles II i I abans de Crist a les Terres de Lleida. 

A més, als assistents se'ls oferirà la possibilitat de visitar el castell de Monteró, un dels jaciments de referència en l'estudi de la romanització amb més de 10 campanyes realitzades des de l'any 2002. La visita es realitzarà al finalitzar el seminari. Aquest tindrà lloc el 7 de juny i les places són limitades fins a 40 persones. 

Per formalitzar la inscripción cal enviar un correu a info@icac.cat

El seminari compta amb la col.laboració del departament de Cultura, el Museu d'Arqueologia de Catalunya, l'Instutut Català d'Arqueologia Clàssica i l'Espai Orígens i té el suport de la UdL, la UAB, i la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats. 

L'Espai Orígens de Camarasa és un centre de divulgació del patrimoni natural i cultural del territori amb l'objectiu de dinamitzar-lo econòmicament contribuint a la posta en valor de la seva riquesa natural i cultural. El centre aboga per un turisme sostenible i respectuós amb el medi. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar