Os de Balaguer acull aquest dissabte l'Escape Room 'Invasió Alienígena', una aventura tecnològica pels carrers del poble

Per Ràdio Balaguer
131 visites
D58A43Ac3De85A5Ed2Bdafcd19Cfb1Daaz4Xvbjry

Os de Balaguer proposa per aquest dissabte una activitat diferent i plena d'emoció amb l'Escape Room al carrer "Invasió Alienígena", que tindrà lloc a la Plaça Marcelino entre les 17 i les 20 h. La proposta, adreçada a públic familiar, adolescent i adult, convertirà el nucli urbà en l'escenari d'una misteriosa història de ciència-ficció que combinarà enigmes, tecnologia i reflexió.

Els participants, que podran formar equips de fins a sis persones (amb la condició que els menors de 12 anys vagin acompanyats d'un adult), hauran de resoldre proves i desafiaments per descobrir què s'amaga darrere d'un plat volador extraterrestre que ha aparegut a la plaça del poble. Tot apunta que un OVNI ha aterrat a Os de Balaguer, i els jugadors hauran de trobar la cura d'una infecció i desxifrar el motiu d'aquesta invasió abans que s'esgoti el temps.

L'activitat, organitzada per Jocs Gaudire, és un escape room exterior teatralitzat, amb una història plena d'efectes sorprenents. Cada grup disposarà d'una tauleta digital i un altaveu, a través dels quals interactuaran amb personatges, pistes i elements de realitat augmentada repartits per les places i carrers del municipi. Els participants s'aniran trobant plafons gegants, proves físiques i enigmes robotitzats, en una experiència immersiva i molt participativa.

Entre els elements més espectaculars hi haurà un platet volador de sis metres, amb un atrezzo impressionant i materials tangibles per a cada grup.

Les places són limitades, amb un preu de 20 euros per equip, i el pagament s'ha de fer en efectiu el mateix dia de l'activitat. Les reserves es poden realitzar a través del portal Entràpolis, on alguns dels passis ja han exhaurit les localitats.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar