Un total de 140 participants assisteixen al Curs de Genealogia organitzat per l'Arxiu Comarcal de la Noguera

Per Ràdio Balaguer
886 visites
Storage

El curs de genealogia Com fer un arbre genealògic organitzat per l'Arxiu Comarcal de la Noguera, juntament amb l'Ajuntament de Balaguer i el Consell Comarcal de la Noguera, ha tingut un extraordinari interès amb un total de 140 persones inscrites.

Aquest mes d'abril es va impartir el segon curs amb la participació de 85 alumnes, que havien quedat exclosos de la primera edició organitzada el mes de febrer.

Per a l'Arxiu Comarcal de la Noguera, l'objectiu d'aquesta iniciativa era celebrar el 25è aniversari amb una activitat relacionada amb la recerca històrica que interessés a la ciutadania en general. I, veient la gran participació que ha tingut el curs, en fan una no valoració molt positiva.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar