Finalitza avui la campanya que sota el lema Enamora´t del Nadal a Balaguer ha impulsat des del passat 1 de desembre l´Associació de Comerciants de Balaguer per tal de promocionar el comerç de proximitat. D´altra banda, aquest diumenge comencen les reba
Finalitza avui la campanya que sota el lema 'Enamora't del Nadal a Balaguer' ha impulsat des del passat 1 de desembre l'Associació de Comerciants de Balaguer per tal de promocionar el comerç de proximitat i animar a tothom a fer les seves compres a la ciutat.
Durant cinc setmanes, l'Associació de Comerciants de Balaguer ha repartit un total de 100 regals, 20 per setmana i demà, a les 6 de la tarda i al vestíbul de l'Ajuntament, es farà el sorteig de la GRAN CISTELLA DE L'ACB VALORADA EN MÉS DE 4.500 EUROS on hi ha diferents productes (alimentació, informàtica, electrodomèstics, joguets, esports, moda, calçat, papereria), vals descompte, entre altres.
Precisament, pel que fa a la Gran Cistella, fins demà encara es poden dipositar a la urna que hi ha al hall de l'ajuntament les butlletes que els comerciants entreguen als seus clients després de realitzar una compra. El sorteig es farà aquest dissabte a les 6 de la tarda al vestíbul de l´ajuntament .
D'altra banda, aquest diumenge comencen oficialment les rebaixes d'hivern i és que la tradició i la legislació catalana marquen l'endemà de Reis, el 7 de gener, com la data d'inici de les rebaixes tot i que el govern del PP va recórrer la llei catalana de comerç i ara preval l'espanyola, que liberalitza la data d'inici de les rebaixes. És per això, que alguns comerços ja fa uns dies que han començat les rebaixes oferint descomptes en molts dels seus productes.
La campanya de rebaixes d'hivern es preveu que generi al voltant de 113.820 nous contractes, la qual cosa suposa un increment del 8% respecte a l'exercici anterior, segons les previsions realitzades per Adecco. Catalunya se situa al capdavant de les previsions amb la creació de 18.900 noves ocupacions
A Lleida, la campanya de rebaixes generarà 1.380 contractes, dada que suposa un increment de l'11 per cent respecte al 2017, segons les previsions de l'empresa de recursos humans Randstad. L'augment a Lleida és el segon més alt de les quatre províncies catalanes, només al darrere de Tarragona, on les contractacions pujaran un 12,3%.