Bellmunt d'Urgell celebra aquest cap de setmana la seva Festa Major amb ball, grups de versions i djs per a totes les edats i una nit d'espectacles per a tots els públics el diumenge com a destacats.
Bellmunt d'Urgell celebra aquest cap de setmana la seva Festa Major amb ball, grups de versions i djs per a totes les edats i una nit d'espectacles per a tots els públics el diumenge com a destacats.
Algerri celebra aquest cap de setmana la seva Festa Major de Sant Bartomeu. Divendres el sopar jove i la 'Cubatada' obriran els actes plens de balls per totes les edats i una ballada de sardanes diumenge al migdia.
Tartareu celebra la Festa Major aquest cap de setmana amb activitats singulars com la cercavila o la guerra d'aigua, però també amb els balls i concerts pel jovent i activitats infantils com inflables o un espectacle d'animació.
Aquest cap de setmana el nucli de Baldomar, entitat d'Artesa de Segre celebra la seva Festa Major amb ball i gresca i una guerra d'aigua dissabte a la tarda.
Agulló, entitat del municipi d'Àger celebra aquest cap de setmana la Festa Major amb un open d'escacs, sopar popular activitats per la mainada i ball i gresca a les nits.
Un dimecres més tornen els monòlegs d'estiu a la Plaça del teatre de Balaguer. L'actor de Stand-Up Comedy i Youtuber català Dani Lagi serà l'encarregat de posar l'humor a la vetllada.
El Servei d'Intervenció Socioeducativa de la Noguera visita el parc d'atraccions del Tibidabo amb tots els infants usuaris del SIS de la comarca.
La Font de Baix d'Algerri acull aquest dimecres a les 22.00 h la presentació del llibre 'Valors Catalans', novel·la pòstuma de l'autor d'Os de Balaguer Tomàs Guàrdia Fontova 'Samot'.
El municipi de Bellcaire d'Urgell substituirà tot el seu enllumenat públic per fanals de tecnologia LED per millorar l'eficiència energètica i la qualitat lumínica als carrers i reduir el cost de la facturació. Hi preveu invertir uns 180 mil euros.
Espais Naturals de Ponent organitza la Nit dels ratpenats aquest divendres al municipi d'Ivars de Noguera. Es podran observar aquest animals que habiten a les coves dels vessants del riu Noguera Ribagorçana amb les explicacions d'un tècnic.