La matinada de diumenge s'adopta l'horari d'hivern i s'endarrereix una hora el rellotge.
La matinada de diumenge s'adopta l'horari d'hivern i s'endarrereix una hora el rellotge.
La Fundació Marguerida de Montferrato de Balaguer organitza per al proper cap de setmana la representació de l'obra de teatre familiar ¿QUIÉN DIJO MIEDO? de la companyia TEATROPELLO.
Milers de persones es concentren en defensa de l'escola catalana. La comunitat educativa s'ha mobilitzat davant dels ajuntaments després de les acusacions d'adoctrinament i l'amenaça d'aplicar l'article 155 de la Constitució.
L'ajuntament de Balaguer aprova una moció per aturar la suspensió de l'autonomia de Catalunya. El punt es va aprovar amb els vots a favor de tots els grups excepte el PSC, que es va absentar del ple en el moment de la votació.
L'atur a Lleida baixa en 1.100 persones en el tercer trimestre.
El Ple del Consell Comarcal de la Noguera aprova les ordenances fiscals per a l'any 2018, entre elles, la taxa per a la recollida i gestió de residus que costarà als ajuntaments entre un 20 i un 50 % més.
Els sindicats agraris exigeixen al ministeri que desbloquegi les finances del sector.
L'equip sènior femení del Club Bàsquet Balaguer, el Q2 Consultors, va perdre el passat cap de setmana conta el C.B. Cervera per 52 a 54. El partit del sènior masculí previst dissabte davant del Mollerussa va quedar ajornat per al proper 12 de novembre.
Aquest cap de setmana tindrà lloc la primera Ultra Trail Terres de Lleida, una cursa de llarga distància que neix amb l'objectiu de fixar-se en el calendari de curses i que els corredors puguin descobrir els paisatges naturals de la comarca de la Noguera.
Els Bombers de la Generalitat alerten de la importància de tenir en bon estat i fer manteniment de les xemeneies per evitar incendis.