Comença a Tremp el 4t Festival d'Astronomia del Montsec. Fins diumenge, s'espera la participació de més de 3.500 persones en activitats de divulgació científica, cultural i d'oci.
Comença a Tremp el 4t Festival d'Astronomia del Montsec. Fins diumenge, s'espera la participació de més de 3.500 persones en activitats de divulgació científica, cultural i d'oci.
Els Serveis Socials del Consell Comarcal de la Noguera organitzen una jornada de salut mental perinatal a l'Hospital Arnau de Vilanova. Es farà durant tot el dia el proper 20 d'octubre.
El Balaguer Villart Logístic de tennis rep demà dissabte al Pavelló Molí de l'Esquerrà el Covicsa Sta. Eulària.
El C.F. Balaguer suma la segona victòria consecutiva davant d'un Bellvitge que va demostrar la condició de cuer de Primera Catalana. El partit, jugat ahir, va acabar amb el resultat de 2-0.
Àger acull des de demà i fins diumenge la 38ena edició del Congrès Català d'Esperanto, una edició centrada en la geologia, a través de la història i la cultura.
Vallfogona de Balaguer acollirà el proper 14 d'octubre la Comarkalada, la Trobada Jove de la Noguera.
Els treballs d'excavació i investigació a la Cova Gran de Santa Linya posen al descobert gravats d'entre 10.000 i 12.000 anys d'antiguitat.
La falta de Pressupostos Generals de l'Estat pot frenar la posada en marxa d'un pla d'arrencada de fruiters de pinyol. D'altra banda, el consum de fruita acumula un altre 3% de caiguda aquest any.
Els equips sèniors masculí i femení del C.B. Balaguer s'imposen en la quarta jornada de la competició. El Balaguer Grana guanya per 62 a 67 al C.B. Salle Reus mentre que el Q2 Consultors s'imposa al Valls Lear per 60 a 54.
Lleida, la província catalana on més creix la venda de pisos, un 9,5%.