El sènior masculí del C.B. Balaguer perd a la pista del Torres de Segre Events per 78 a 72. També el femení va perdre en l'última jornada, en aquest cas a la pista del Manyanet Reus per 64 a 61.
El sènior masculí del C.B. Balaguer perd a la pista del Torres de Segre Events per 78 a 72. També el femení va perdre en l'última jornada, en aquest cas a la pista del Manyanet Reus per 64 a 61.
El nucli de Gerb va acollir ahir la 5ª edició de la Copa Noguera, que va comptar amb la participació de 14 equips d'entre 3 i 5 persones.
Obre inscripcions la Trail Montpedró, segona prova de les trail running sèries Lleida. La cita se celebrarà el 6 de maig i oferirà recorreguts de 27, 15 i 6 kilòmetres amb sortida des d'Ivars de Noguera.
Cloenda del curs d'auxiliar de cuina d'ASPID al Consell Comarcal de la Noguera en el que han participat 14 persones.
El ple de l'ajuntament debatrà fins a 21 punts en l'ordre del dia, els punts el formen diferents ordenances de taxes de serveis i us d'edificis municipals. També portaran al ple fins a 9 mocions una referent als darrers esdeveniments polítics i judicials.
El Centre d'Interpretació de l'Or del Segre de Balaguer inicia les dues activitats que ofereix aquests dies de Setmana Santa,''Recerca d'or en família'' i''Les pedres secretes del Segre''.
L'àrea de Joventut de l'ajuntament de Balaguer ha organitzat per demà dimecres un Room Escape al casal Lapallavacara.
El Balaguer Villart Logístic cau a Eivissa per un ajustat 4 a 3
Els jutjats de Balaguer s'han llevat avui plens de pintades. La porta d'accés a l'interior de l'edifici era plena de pintura i també s'hi podia llegir la paraula ''corrupte''. Des de l'ajuntament l'alcalde ja ha condemnat els fets.
El Tren dels Llacs es posa en marxa a partir del 14 d'abril. La desena temporada del tren, que circularà fins al 3 de novembre, amb 26 expedicions amb el tren històric i 4 amb el tren panoràmic