El Balaguer perd 0-3 el derbi lleidatà contra l'EFAC Almacelles. Els homes de Jordi Bello no van trobar solucions per capgirar el resultat en un encontre en que els d'Almacelles van merèixer la victòria.
El Balaguer perd 0-3 el derbi lleidatà contra l'EFAC Almacelles. Els homes de Jordi Bello no van trobar solucions per capgirar el resultat en un encontre en que els d'Almacelles van merèixer la victòria.
Victòria contundent del Balaguer Villart Logístic contra el Rivas per 4 a 0.
Sancho Ayala i Rosamari Carulla coronats divendres com a campions de les Mitges de Ponent 2017. Gisela Sánchez, Gerard Costa, Elisa Lladós, Francisco J. Cebrián, Carme Millan, Antoni Argilés i Jordi Alcaraz, guanyadors per categories.
UP insisteix en reclamar un pla d'arrencada per fruita de pinyol amb fons comunitaris per a retirades excepcionals. L'organització agrària considera que la mesura no implicaria augmentar el pressupost del sector per part de les administracions.
Menàrguens tanca amb èxit una nova edició del programa Lletres per a Tothom, organitzat per l'àrea de Serveis Socials del Consell Comarcal de la Noguera.
Un centenar de voluntaris respon a la crida per recuperar les trinxeres de Montgai malmeses per un acte vandàlic.
La Diputació de Lleida, per mitjà del Patronat de Turisme, ha participat a Fitur 2018, que s'ha celebrat del 17 al 21 de gener, dins l'estand de Catalunya de l'Agència Catalana de Turisme amb les marques Pirineus i Terres de Lleida.
El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida participa a la fira Adventure Travel Show de Londres, especialitzada en turisme actiu i esports d'aventura.
L'ajuntament de Balaguer té previst aprovar el mes que ve el DUPROCIM, el Document Únic de Protecció Civil Municipal que contempla els tres plans que són obligatoris (INUNCAT, INFOCAT i NEUCAT) i un d'optatiu (SISMICAT).
Els premis Ciutat de Palma celebrats aquest passat dissabte a Palma de Mallorca, han premiat els escriptors Balaguerins Francesc Puigpelat i Carles Sanuy.