Aquest cap de setmana tindrà lloc a Balaguer l'activitat anomenada 'PoniTour', una iniciativa itinerant per diferents municipis de Catalunya que té per objectiu difondre els beneficis de la llet d'euga.
Aquest cap de setmana tindrà lloc a Balaguer l'activitat anomenada 'PoniTour', una iniciativa itinerant per diferents municipis de Catalunya que té per objectiu difondre els beneficis de la llet d'euga.
El conseller Vila presenta la campanya 'Fas 6 anys. Tria un llibre' perquè més de 80.000 infants comencin la seva biblioteca personal.
L'IRTA presenta a la Jornada Fructícola de Mollerussa un nou model de plantacions de pera Conference més productiu.
El canal Segarra-Garrigues regarà un 10 % més l'any 2017. Segons la consellera d'Agricultura, Meritxel Serret, 15.000 hectàrees ja poden regar.
Endesa rescata prop de 6.000 peixos autòctons en el buidatge dels canals de Balaguer i de Seròs.
El ple de la Diputació de Lleida sotmetrà demà a aprovació la nova convocatòria d'ajuts per al funcionament de les llars d'infants municipals.
El Govern ofereix el seu suport als ajuntaments que han rebut requeriments del Govern espanyol per obrir el 12-O. Balaguer el contestarà properament explicant, entre altres coses, que l'ajuntament de la ciutat obre tots els dies de l'any.
Un vermut popular i una festa amb música dels anys 80 són les principals novetats de les Festes del Sant Crist d'enguany, que compten amb una àmplia oferta cultural i lúdica adreçada a grans i petits.
Algerri organitza la Cursa del Dúgol amb el suport de la Diputació de Lleida. Tindrà lloc el diumenge 23 d'octubre i s'espera arribar a les 250 inscripcions.
Satisfacció per la Comarkalada de Menàrguens, que dóna el relleu a Vallfogona de Balaguer.