El personal que treballa a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida baixa un 7,7 % des del 2010 per manca de substitucions.
El personal que treballa a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida baixa un 7,7 % des del 2010 per manca de substitucions.
Protecció Civil demana extremar les precaucions davant l'elevat risc d'incendi forestal. Ha emès una Prealerta del pla INFOCAT a 17 comarques catalanes, entre elles, la Noguera.
El Poliesportiu Municipal de Balaguer acollirà el 2 de setembre un partit amistós de bàsquet entre l'Estudiantes i le Saragossa, tots dos equips de la Lliga ACB.
El grup 'La cintura de la Paula' és el protagonista del concert d'avui a la terrassa del Casal Lapallavacara. Es tracta d'un grup jove que cultiva el pop alternatiu.
El Club excursionista Les Peülles del Montsec ha organitzat una cursa i una caminada solidària de dotze quilòmetres a Santa Linya amb motiu del 25è aniversari de l'Associació Antisida de Lleida. El recorregut tindrà lloc el diumenge 4 de setembre.
El prefix 973 s'està esgotant. Competència alerta que l'ocupació de línies de telefonia fixa a Lleida és molt alta i proposa alternatives.
El nucli deshabitat de Millà, al terme municipal d'Àger, cedeix al Monestir de les Avellanes la campana de la seva església, que es va retirar del campanar perquè amenaçava ruïna.
La Federació de Càmpings de Lleida vol que la Generalitat autoritzi la construcció de més bungalows en els càmpings de la demarcació.
El Servei Català de Trànsit coordina a Catalunya una campanya intensiva de control de velocitat d'abast europeu. La campanya té lloc durant tota aquesta setmana.
El president de la Diputació, Joan Reñé inaugura la primera fase del Camí de les Gangues de Bellmunt d'Urgell. L'ens provincial ha subvencionat amb 47.732 euros la seva pavimentació i millora.