L'hospital Arnau de Vilanova de Lleida reobre 20 llits més per fer front a l'epidèmia de grip que triplica els casos en 7 dies i Salut preveu que vagi a l'alça.
L'hospital Arnau de Vilanova de Lleida reobre 20 llits més per fer front a l'epidèmia de grip que triplica els casos en 7 dies i Salut preveu que vagi a l'alça.
L'Escola Futbol Sala Balaguer Comtat d'Urgell organitza un torneig solidari per recollir joguines.
La Rosaleda de Balaguer acull aquest vespre una xerrada sobre experiències als camps de refugiats de Grècia.
Finalitza avui el Parc de Nadal a Reis de Balaguer, que tanca amb un gran èxit de participació amb l'assistència d'uns 600 nens i nenes cada dia.
La sequera arruïna la collita de trufa silvestre, que es calcula que no arribarà ni als 1.000 quilos quan el 2015 es van arribar a recollir entre 5.000 i 7.000 quilos a totes les comarques tofonaires, entre elles, la Noguera.
L'atur es redueix a Lleida en 3007 persones durant el 2016. Segons les dades del Ministeri d'Ocupació i Seguretat Social, l'economia catalana registra el millor tancament d'any des de 2008.
El Govern aprova el projecte de la nova Llei de Comerç que liberalitza les rebaixes i prohibeix la venda a domicili o per telèfon sense permís.
Exigeixen millorar l'antiboira de l'aeroport d'Alguaire després de 4 dies de vols desviats a Reus i el Prat.
L'ajuntament de Térmens denuncia als Mossos d'Esquadra que algú ha arrencat una banda reductora de velocitat situada al carrer Sucrera i demana ajuda als veïns per identificar l'autor dels fets.
El Concert Nines Solidàries recapta 400 euros per a Càritas. L'actuació va tenir lloc diumenge al Palauet de la Muralla.