Anna Auberni, del CEN Balaguer, es proclama campiona de Catalunya màster d'aigües obertes.
Els ùltims informatius i notícies sobre la nostra organització i activitats.
Anna Auberni, del CEN Balaguer, es proclama campiona de Catalunya màster d'aigües obertes.
La Federació Catalana de Futbol reclama al Balaguer el deute pendent dels diners que el club de la capital de la Noguera va cobrar indegudament de la FIFA per un jugador internacional.
El Casal de Gent Gran de Balaguer celebra la festa de final de curs.
Els alumnes de l'Escola Municipal de Música de Balaguer van mostrar ahir a familiars i amics els progressos que han fet durant en el curs en el concert que van oferir al Teatre Municipal.
L'Espai Orígens de Camarasa dóna la benvinguda a l'estiu amb activitats nocturnes. El centre inicia la temporada estival aquest dissabte i, per primer cop, inclou dos sopars prehistòrics en família a l'oferta d'activitats.
Les V Jornades d'Història del Monestir de les Avellanes donaran a conèixer diverses mostres de convivència, entre les comunitats religioses jueva, cristiana i musulmana que vivien a Balaguer durant l'edat mitjana.
El Govern declara Bé Cultural d'Interès Nacional el retaule de l'església de Castelló de Farfanya.
L'alcalde d'Artesa de Segre i el president de l'EMD de Baldomar es reuneixen amb la Subdelegada del Govern a Lleida, Inma Manso, per explicar-li els greus desperfectes que van ocasionar els aiguats del passat 28 de maig.
140 gimnastes participen en l'espectacle de final de curs de l'Escola Municipal de Gimnàstica Rítmica de Balaguer.
L'Aula de Teatre de la companyia Crisi Perpètua de Balaguer porta aquest diumenge al Teatre Municipal l'obra 'Fosc' de Gemma Castell. La representació tindrà lloc a les 18h.