JARC-COAG denuncia que el DARP dificultarà que els productors professionals puguin rebre l'ajuda del Pla de Reconversió de la Vinya.
Informatius
La companyia Endesa instal·la llums led a diverses subestacions de la demarcació de Lleida, entre elles, la de Balaguer i la de Ponts, i millora la seva petjada ecològica.
El Consell Comarcal de la Noguera, a través del Pla d'Inclusió Social, posa en marxa el projecte "Escacs per a la gent gran: Mai no és tard per moure peça".
El municipi de les Avellanes celebrarà aquest cap de setmana la primera edició de la Fira de la Sal amb l'objectiu de donar a conèixer la seva història, el seu entorn i tot el patrimoni de la sal i les salines.
La CUP-Procés Constituent de Balaguer presenta una moció per demanar la laïcitat de la Festa Major. Els regidors d'aquesta formació no aniran ni a la Missa Solemne del dia del Sant Crist ni tampoc al sopar de regidors i parelles pagat per l'Ajuntament.
El president d'ERC, Oriol Junqueras, reivindica a Balaguer una República transparent i neta com una patena on tots els recursos es destinin a garantir la prosperitat de la ciutadania.
Ferrocarrils de la Generalitat treu a licitació el canvi de proteccions de senyalització a les semibarreres automàtiques de tres passos a nivell de la línia de la Pobla a la comarca de la Noguera.
Els bons rendiments del panís tot just compensen els baixos preus. Els productors perden fins a 35 euros per tona.
L'equip de govern de l'Ajuntament de Balaguer proposa congelar els impostos de l'any que ve i augmentar un 5 % la taxa d'escombraries. Les ordenances fiscals del 2017 es debatran en el ple de demà.
El CEI de Balaguer acollirà els dies 14 i 15 de novembre un taller per aprendre a millorar la rendibilitat dels negocis. L'activitat compta amb la collaboració de les diferents associacions de comerciants de la ciutat.