Butsènit d'Urgell, al municipi de Montgai, celebra demà la primera Fira Artesana de Cervesa Catalana. El certamen neix amb la voluntat de convertir-se en referència del sector a Lleida. Hi participaran una desena de productors artesans de cervesa.
Butsènit d'Urgell, al municipi de Montgai, celebra demà la primera Fira Artesana de Cervesa Catalana. El certamen neix amb la voluntat de convertir-se en referència del sector a Lleida. Hi participaran una desena de productors artesans de cervesa.
Diversos camps de la comarca de la Noguera, a Castelló de Farfanya alguns d'ells, estan conreant el tritordeum, un cereal híbrid de blat i ordi, que ja es comercialitza en algunes fleques d'Agramunt.
La segona fase del Pla de Barris a Artesa de Segre estarà enllestida d'aquí a dos mesos. Les obres avancen a bon ritme i es faran amb el mínim de temps previst.
El Club Tennis Taula Balaguer ha estat el gran triomfador del Campionat de Catalunya benjamí de l'especialitat, que es va disputar aquest passat cap de setmana a Esparreguera.
Balaguer celebra aquest dissabte El Mercat del Vell, un mercat de venda d'objectes de segona mà organitzat conjuntament per l'Associació de dones Dóna Pas i el Pla de Desenvolupament Comunitari de la Noguera.
L'Ajuntament de Balaguer ha obert la convocatòria de la segona edició dels premis Ziryab de creació musical i literària.
L'Observatori del Montsec registra un cometa descobert el 2011 que ja s'allunya després del seu pas més proper al sol. Els resultats científics obtinguts del seu seguiment es presentaran en el congrés internacional que acollirà Londres properament.
El planter del Club Escacs Balaguer triomfa a Mollerussa en el XV TORNEIG ESCOLAR D'ESCACS 'MEMORIAL IGOR H. FLÓREZ'.
El grup de folk Crescendo serà el gran protagonista a Balaguer de la festa en record del Comtat d'Urgell. Els músics de la Catalunya Nord clouran el programa amb què la capital de la Noguera recordarà el proper 1 de juny el comte Jaume d'Urgell.
La Diputació de Lleida acull la presentació de la primera Fira Artesana de Cervesa Catalana a Butsènit d'Urgell.