Més de 500 persones, el doble que l'any passat, participen en la Marxa Cicloturista del Montsec 2011, que té lloc demà dissabte.
Informatius
Els ùltims informatius i notícies sobre la nostra organització i activitats.
El Teatre Municipal de Balaguer acull dissabte la representació de l'obra El Profe. Es tracta d'una activitat organitzada en motiu del 25è aniversari del Centre de Recursos Pedagògics i de l' Escola d'Estiu de la Noguera.
L'alcalde de Balaguer, Miquel Aguilà, i el director del Servei Educatiu de la Noguera, Joan Arjona, lliuren els premis del concurs de dibuix i d'auques organitzat en motiu de la celebració dels 800 anys de mercat a Balaguer.
L'Oficina Jove de la Noguera obrirà en horari nocturn per a facilitar l'estudi als joves de la comarca. A partir del dilluns 23 de maig i fins al dijous 9 de juny l'Oficina Jove obrirà de les 22.00 h a la 1.00 h de dilluns a dijous.
La Marxa Cicloturista del Montsec que té lloc aquest dissabte, ja dobla el nombre de participants de l'edició anterior. Fins al moment, s'han inscrit més de 500 persones.
Manel Betbesé i Marc Montserrat s'emporten els premis a la coca més bona i a la més original en el VIIIè Concurs de coques de recapte i samfaina celebrat diumenge a Balaguer.
L'Ajuntament de Balaguer i l'Arxiu Comarcal de la Noguera reten un homenatge al traductor del pergamí que atorga el privilegi de la celebració del mercat a Balaguer, l' estudiant balaguerí de la UdL, Robert Cuellas.
IC-V a Balaguer aposta per fer una ciutat més al servei de les persones, més humana, participativa i solidària. La formació d'esquerres i ecologista va celebrar ahir al vespre el seu acte central de campanya.
El Cristec Balaguer de futbol sala guanya a la pista del Santpedor per 4 gols a 5, una victòria que assegura als balaguerins quedar entre els cinc primers classificats de la competició.
ERC a Balaguer proposa que el Molí de l'Esquerrà sigui la seu d'un viver d'empreses i d'un departament d'innovació per als emprenedors.