A les 20.30 h es fa a l'església de Sant Josep la presentació de 'La Cofraria Setmana Santa a càrrec de l'Associació Cultural Nostre Pare Jesús i Maria Santíssima dels Dolors.
A les 20.30 h es fa a l'església de Sant Josep la presentació de 'La Cofraria Setmana Santa a càrrec de l'Associació Cultural Nostre Pare Jesús i Maria Santíssima dels Dolors.
El Club de Futbol Balaguer viatja aquest diumenge fins al camp de l'Igualada per mirar de sumar una nova victòria després del triomf del darrer partit, el 30 de novembre, davant del Mollerussa.
La conselleria d'Agricultura abona la liquidació d'ajuts de Pagament Únic corresponent a la campanya 2014. A Lleida es pagaran 57 milions d'euros a prop de 20.000 productors, 3.500 dels quals de la comarca de la Noguera.
Un centenar de persones han donat suport aquest matí a l'agricultor i activista social de Balaguer, Josep Pàmies, que ha declarat davant del jutge acusat d'un delicte contra la salut pública per haver conreat marihuana a la seva explotació.
L'Associació Salut Mental la Noguera ha preparat per demà un berenar solidari amb La Marató de TV3.
La piscina coberta de Balaguer està tancada aquesta tarda per raons alienes al servei.
La Diputació de Lleida activa el Pla de viabilitat hivernal. La corporació compta amb una previsió de 4.500 tones de potassa per fer front a la campanya d'enguany.
El GM Internacional, Josep Oms, organitza amb èxit una jornada d'escacs per a joves de la Fanjac Lleida al club ADEJO i l'Acadèmia.
Balaguer iniciarà les sessions periòdiques de cinema comercial l'últim cap de setmana d'aquest mes de desembre.
L'escola Gaspar de Portolà enlaira estels en motiu de la celebració de la Declaració dels Drets Humans i cloenda dels actes del Tricentenari.