El Ple de Balaguer de demà dijous debatrà entre d'altres punts de l'ordre del dia una moció d'autoinculpació pel 9N.
El Ple de Balaguer de demà dijous debatrà entre d'altres punts de l'ordre del dia una moció d'autoinculpació pel 9N.
Comencen els tallers del programa Thao a les escoles de Balaguer. Jo també menjo fruita' és el nom del taller que ha donat el tret de sortida a les activitats del Programa Thao per aquest curs escolar.
Les obres que s'estan realitzant a per canalitzar el desaigüe de la coberta del claustre de Sant Domènec deixen al descobert enterraments que podrien datar del segle XIV. Les restes s'han retirat i es troben al Museu de La Noguera per estudis futurs.
Creu roja a La Noguera inicia la Campanya de Joguines 2014-15, enguany amb l'eslògan No és per les joguines. La teva solidaritat, els seus drets.
El Club Futbol Balaguer fitxa el davanter Adrià Fernández, procedent del Monsó.
L'ajuntament de Balaguer i el Consell Comarcal de la Noguera organitzen per avui diferents actes per commemorar el Dia Internacional contra la Violència envers les Dones.
Lapallavacara aposta per l'oferta formativa amb diferents cursos de guitarra, creació de pàgines web i iniciació al Photoshop, entre d'altres activitats formatives, durant els mesos de novembre i desembre.
La Junta de la Societat Gastronòmica i Cultural del Comtat d'Urgell va entregar aquest passat diumenge el Premi Caragol d'Or 2014 a la Fundació La Marató de TV3.
Més de 1.100 corredores han participat aquest diumenge al matí en la 3a edició de la Cursa de la Dona.
El Club Futbol Balaguer cau davant la Rapitenca per 1 a 0 i posa fi a onze jornades sense perdre.