El Club de Futbol Balaguer perd al camp Municipal davant de l'Amposta per 1 gols a 3. Els balaguerins es van avançar en el marcador en el partit disputat ahir diumenge però el conjunt rival va remuntar l'encontre.
Informatius
Els ùltims informatius i notícies sobre la nostra organització i activitats.
Els comerciants de Balaguer celebren el proper 3 de febrer una nova edició del Mercat de les Rebaixes. Tindrà lloc al Passeig de l'Estació de les 9 del matí a les 5 de la tarda.
L'Arxiu Comarcal de la Noguera posa en línia una col·lecció de 2.300 cartells. L'arxiu els ha catalogat i ja es poden consultar per Internet.
El Govern abaixarà a la meitat el preu del bus de Lleida a la Pobla després de suprimir trens. La Generalitat considera que el transport per carretera és menys deficitari.
El grup municipal del PSC presenta en el ple d'aquesta nit una moció perquè es mantingui l'actual oferta de serveis ferroviaris entre Lleida, Balaguer i La Pobla de Segur.
Balaguer serà per cinquè any consecutiu la seu del Campionat de bàsquet ACELL-Special Olympics. El torneig se celebrarà l'11 de febrer i hi participaran 210 esportistes.
La companyia La Sucrera de Menàrguens porta aquest diumenge a Balaguer l'obra de teatre 'Ca les monges'. La recaptació es destinarà a Mans Unides.
Balaguer recupera la fira d'Alimentació i Salut, organitzada per l'Associació Slow Food Terres de Lleida. El certamen se celebrarà novament a Balaguer després de tres anys els dies 2 i 3 de juny.
Balaguer aprova per unanimitat una moció per intentar que es mantingui l'actual oferta de serveis ferroviaris entre Lleida, Balaguer i la Pobla de Segur.
David Bach, del Club Esportiu Natació Balaguer, aconsegueix la sisena posició en les proves de 100 metres lliures i, en els 50 esquena, la tercera mínima per participar al campionat Estatal per Autonomies.