L'Ajuntament de Balaguer es reuneix amb bars i restaurants per debatre l'ordenança de les terrasses. L'alcalde de la ciutat, Josep Maira Roigé, destaca l'alta participació del sector, el qual reconeix la necessitat de la normativa.
Informatius
Balaguer estudia mesures per augmentar l'estalvi energètic. El consistori planteja l'apagada alterna de faroles, una mesura que se sumaria a les bombetes de baix consum i al sistema actual de telegestió d'una part de l'enllumenat.
Bons resultats del CEN Balaguer a la Lliga Catalana de Natació organitzada el passat dissabte pel CN Cervera. Va comptar amb la participació de 250 nedadors de sis clubs de la província.
La Residència Geriàtrica Sant Domènec de Balaguer inaugura les obres de remodelació de l'edifici principal. Ho va fer el mateix dia que celebrava el 29è aniversari de la posada en marxa del centre.
El ple de Balaguer dóna llum verda a les ordenances fiscals de l'any que ve, que s'apujaran un 3,2 per cent. Algunes com l'IBI, però, pràcticament es congelen mentre que altres com la taxa d'escombraries a comerços i professionals s'abaixa un 13 per cent.
El Cristec Balaguer de futbol sala empata a 3 gols a la pista de l'Olímpic La Floresta. Els balaguerins es van veure perjudicats per les decisions arbitrals en uns darrers minuts d'infart.
Balaguer obre les inscripcions al programa Nereu adreçat a nens i nenes de 8 a 14 anys, amb l'objectiu de potenciar i millorar els hàbits saludables de l'alimentació i l'activitat física.
L'Ajuntament de Balaguer porta avui a aprovació la modificació de les ordenances fiscals per a l'any que ve. L'equip de govern proposa reduir un 13 % la taxa de recollida d'escombraries a comerços i professionals.
El Club Tennis Taula Balaguer Villart Logístic s'imposa per 4-1 al Priego de Còrdova.
Arrenquen de nou les sessions de tecnificació per als jugadors de la secció base del Club de Futbol Balaguer.