L'Escola Municipal de Música de Balaguer oferirà demà el seu tradicional concert de Nadal amb la participació de tots els grups corals i instrumentals del centre.
Aquest proper divendres a les vuit del vespre l'Escola Municipal de Música de Balaguer oferirà el seu tradicional concert de Nadal amb la participació de tots els grups corals i instrumentals de l'escola.
A diferència de l'any passat, en què tot el repertori va constar de nadales tradicionals amb el grup "Pastorets Rock", els temes que s'han escollit en aquesta ocasió es troben lluny de les nadales conegudes per tothom.
El grups dels petitets de l'escola cantaran tres temes entre els quals destaquen "El dimoni pelut" i el "Rock del caganer". La resta de grups corals interpretaran des de temes de la pel·lícula "The Sound of Music" a melodies actuals i de pop-rock.
Pel que fa a les orquestres, la temàtica també és molt ampla, començant amb una part de "Les 4 estacions" de Vivaldi, passant per melodies del film "Cinema Paradiso" fins a temes de pop-rock.
La sorpresa final vindrà de la mà de tots el alumnes de l'escola, tots junts, orquestres i cors han preparat un medley de "Star Wars".
Amb anterioritat a aquesta data, l'escola de música va oferir una cantada de nadales tradicionals en el marc del mercat de santa Llúcia el dissabte 2 de desembre. a la Plaça del Pou.
Dissabte passat va celebrar una marató musical en col·laboració amb la Marató de TV3 i ahir l'aula d'adults va fer la seva especial celebració del Nadal amb una audició a les 20.h a la sala del centre cívic.