El balaguerí Pau Prior és el nou entrenador del CF Organyà, de 2a catalana, que renova l'àmplia majoria de la seva plantilla per a la pròxima temporada, en què celebrarà el seu centenari.
El balaguerí Pau Prior és el nou entrenador del CF Organyà, de 2a catalana, que renova l'àmplia majoria de la seva plantilla per a la pròxima temporada, en què celebrarà el seu centenari.
Renovació de l'equip del Balaguer-Villart Logístic de cara a la propera temporada 2017/2018.
Avui comença l'activitat Art Estiu a Balaguer. És una activitat d'estiu que pretén reunir totes aquelles activitats artístiques i culturals que molts infants ja realitzen durant el curs, per tal de potenciar encara més aquestes disciplines.
L'empresa Caldereria Campllong SL, de Balaguer, ha començat aquest matí la substitució de les baranes del Pont Nou, motiu pel qual un dels dos carrils de circulació, el d'accés a la plaça del Mercadal, està tallat al trànsit.
Del 26 al 30 de juny, Ferrocarrils de la Generalitat substituirà el servei de tren entre Balaguer i la Pobla per un servei d'autobús amb motiu dels treballs de manteniment ordinari en un dels dos combois.
Ivars de Noguera i Os denuncien que la CHE triplica el cost del vedat de caça.
Aquest diumenge comença la sisena edició del Torneig Internacional de Futbol Sala Àger-Balaguer-Os amb la participació de clubs d'arreu del territori nacional i internacional.
Una seixantena de joves esportistes de Balaguer participaran des del 25 de juny al 1 de juliol, al Tecni Camp dels Pirineus 2017, un campus esportiu de futbol, bàsquet i futbol sala, que dirigeix Juanjo Tenorio a la localitat pallaresa de Rialp.
La Cursa del Foc de Balaguer compta ja amb 400 inscrits. S'espera, però, que la xifra augmenti fins poc abans de la sortida, ja que fins a les 10 de la nit les inscripcions estaran obertes.
Balaguer celebra avui la revetlla de Sant Joan, que es concentrarà novament, igual que l'any passat, al Centre Històric.