Balaguer destina el projecte JOVA, Joves i Valors, d'enguany a la neteja i millora del Barranc dels Rucs. El programa està obert a joves d'entre 14 i 17 anys i es durà a terme del 17 al 28 de juliol.
Balaguer destina el projecte JOVA, Joves i Valors, d'enguany a la neteja i millora del Barranc dels Rucs. El programa està obert a joves d'entre 14 i 17 anys i es durà a terme del 17 al 28 de juliol.
El 10 i 11 de juliol de 2017 el Monestir de les Avellanes acollirà la vuitena edició de les Jornades internacionals sobre història de l'Església i la religiositat.
Els Mossos d'Esquadra detenen a Vallfogona de Balaguer, dos homes de 52 i 43 anys, per cultivar marihuana.
El 'III Congrés Internacional LPTMM de Contaminació Lumínica', reunirà als principals experts dels cinc continents a Cellers del 27 al 30 de juny.
Agricultura convoca la XVI edició del Premi a la Innovació Tecnològica Agroalimentària, PITA 2017
El Departament d'Agricultura finalitza el pagament dels ajuts directes de la PAC 2016 per un import de 262,25 M.
Agricultura alerta del perill de llençar petards en zones amb vegetació.
Protecció Civil activa el Pla PROCICAT per l'onada de calor que afectarà Catalunya fins diumenge.
Territori i Sostenibilitat adjudica les obres per millorar les travesseres entre Anglesola i Algerri (C-53 i C-26). Les actuacions permetran afavorir la seguretat viària en el pas de la carretera per l'interior de vuit nuclis.
La selecció de Lleida de natació guanya el Campionat Interterritorial absolut amb la participació de deu nedadors del CEN Balaguer.