El ple de l'ajuntament de Balaguer d'aquest mes de juny porta a aprovació el manual d'actuació de la Transsegre.
El ple de l'ajuntament de Balaguer d'aquest mes de juny porta a aprovació el manual d'actuació de la Transsegre.
El Monestir de les Avellanes celebrarà el VI Sopar Medieval el proper 10 de juliol.
L'aeroport de Lleida-Alguaire serà base d'entrenament de futurs pilots.
El Govern aprova el Pla de seguretat viària 2017-2019 amb l'objectiu de reduir les víctimes mortals un 45% respecte del 2010.
Es preveu que avui es comencin a valorar els danys que la tempesta de pedra va ocasionar ahir en poblacions del Segrià, l'Urgell i el sud de la Noguera.
Balaguer celebra aquest proper divendres la 29a Nit de l'Esport, en què, un any més, s'homenatjarà els esportistes i clubs de la ciutat.
La Biblioteca Municipal de Balaguer ha organitzat un autobús per anar al Gran teatre del Liceu a veure l'òpera 'Don Giovanni'.
L'Oficina de Turisme de Balaguer inicia de nou les visites guiades gratuïtes d'estiu. La primera d'elles tindrà lloc aquest dissabte al matí.
El Museu de la Noguera continua aquest dissabte amb la segona de les visites teatralitzades de Maria Bullfarines.
Un total de 25 persones, el màxim d'inscrits possible, participarà en el taller d'arqueologia Cota Zero organitzat pel Museu de la Noguera del 26 de juny al 7 de juliol.