La Biblioteca Margarida de Montferrat ha organitzat per demà un 'Laboratori de lectura' 'Olora, mira, toca'.
La Biblioteca Margarida de Montferrat ha organitzat per demà un 'Laboratori de lectura' 'Olora, mira, toca'.
Aquest diumenge es representa al Teatre Municipal de Balaguer l'obra 'Conflicte al Bar Pep', de Marcel Torrent, a càrrec del grup de teatre La Sucrera de Menàrguens. La recaptació anirà en benefici del programa de Mans Unides i la Parròquia de Balaguer.
L'ajuntament de Balaguer començarà el proper dilluns les obres de substitució i desplaçament de la línia de mitja tensió del carrer de la Botera després de l'acord amb la companyia Endesa sobre com i per on ha de passar la línia.
El ple de l'ajuntament de Balaguer aprova una moció en defensa de la immersió lingüística presentada pel grup del PSC.
Comencen les jornades de portes obertes als diferents centres escolars de Balaguer. L'escola Mont-roig obres les portes aquest proper diumenge.
Els alumnes de cicle superior d'educació primària de totes les escoles de Balaguer visiten la Cúpula Gustum instal·lada al col·legi Àngel Guimerà.
El Govern destina prop de 128 milions d'euros a polítiques socials d'habitatge l'any 2017.
El lideratge de les DO catalanes es reforça a Catalunya l'any 2017. La quota de consum de vins de les DO catalanes per part dels consumidors de Catalunya ha augmentat 2,52 punts percentuals respecte al 2016.
Unió de Pagesos rebutja la decisió del Ministeri d'Agricultura d'eliminar l'ajut d'Estat a superfícies de fruita seca.
La Diputació vol impulsar la formació en equitació a Lleida després de la consecució dels estudis de Veterinària.