Aquest divendres es va celebrar a la Biblioteca municipal el Dia Mundial de la Poesia a Balaguer, amb l'espectacle, Tot sembla tan senzill.
Aquest divendres es va celebrar a la Biblioteca municipal el Dia Mundial de la Poesia a Balaguer, amb l'espectacle, Tot sembla tan senzill.
El Centre d'Interpretació de l'Or del Segre participa aquest cap de setmana a la fira d'educació i lleure infantil 'Petitàlia' de Lleida.
Balaguer presenta la tercera edició de l'Encontats, el Mercat del Conte Infantil que tindrà lloc el proper diumenge dia 15 d'abril.
Més de 175.000 lleidatans acudeixen al Programa de Detecció del Càncer de Còlon i Recte finançat per la Diputació de Lleida.
L'activitat epidèmica de la grip es dona per finalitzada a Catalunya.
El 5% dels lleidatans consumeix medicació hipnòtica per dormir, el 51% se'n va a dormir passada la mitjanit i el 70% dels lleidatans dorm entre 6 i 7 hores, quan la recomanació és un mínim de 7h.
Catalunya lidera la contractació de treballadors per Setmana Santa. L'empresa de recursos humans Adecco assegura que es crearan 28.170 llocs de treball, un 8% més que l'any passat.
El Tercer Sector Social dona feina a 92.000 persones i no percep recuperació econòmica malgrat pujar la contractació. Ha reclamat a Lleida un model de col·laboració amb l'administració pública.
L'ANC i Òmnium han convocat per aquest divendres a les 19 hores concentracions davant dels ajuntaments coincidint amb els 5 mesos de l'empresonament de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart.
La primavera arribarà el proper dimarts amb fred d'hivern. Els models meteorològics a mitjà termini indiquen una forta baixada de la temperatura entre dilluns 19 i dimecres 21 de març.